Terugbetalingsbeleid

RESTITUTIEBELEID

Ruilingen / Terugbetalingen / Vervangingen

 

Als u binnen de retourperiode van 30 dagen bent, bieden wij u 3 opties:

  1. Ruil uw artikel voor een andere maat/kleur.

 

Ruilen is alleen mogelijk voor de maat en/of kleur van hetzelfde model. Het ruilen van een ander product is strikt verboden. Wij raden u aan uw oorspronkelijke artikel terug te sturen voor een terugbetaling en vervolgens een nieuwe bestelling te plaatsen voor het product dat u wenst.

 

  1. Restitutiegegevens en vouchers

 

De standaardmethode voor terugbetaling is een creditnota.

Als u een terugbetaling wilt ontvangen voor de betaalmethode die u voor uw aankoop hebt gebruikt, moet u ons dat melden op het retourformulier en worden er 30% inspectie-, opslag- en verwerkingskosten in rekening gebracht. Bestellingen die worden geruild of artikelen die worden geretourneerd/geruild vanwege een fabrieksfout, zijn niet onderhevig aan deze restocking fee. De vergoeding zal worden toegepast op de oorspronkelijke bestelling en het saldo zal worden terugbetaald.

Alleen de uiteindelijk betaalde prijs (na eventuele korting) zal worden terugbetaald.

Kortingscodes of vouchers kunnen niet opnieuw worden uitgegeven en zijn niet terugbetaalbaar.

 

  1. Vervanging van een onjuist of defect artikel

 

Het spijt ons heel erg. Stuur ons een e-mail naar contact@smiley-winkel.nl met de volgende gegevens:


  1. Uw ordernummer
  2. Beschrijving van het probleem (bv. verkeerd/gebrekkig artikel)
  3. Een foto of video

Hoe lang duurt het om een terugbetaling te krijgen?

 Over het algemeen kan de verwerking van terugbetalingen tot twee weken duren. Alle terugbetalingen moeten op echtheid worden gecontroleerd en ter verwerking aan onze boekhoudafdeling worden voorgelegd.

 

Hoe retourneer ik een artikel?

  • Neem rechtstreeks contact met ons op via ons e-mailadres met als onderwerp "mijn artikel terugsturen".
  • Indien u vragen of opmerkingen heeft, kunt u ons e-mailen op contact@smiley-winkel.nl

 

Te late of ontbrekende restituties :

 

  • Controleer uw bankrekening
  • Neem contact op met uw bank
  • De verwerking duurt meestal 3-5 werkdagen

Als u dit alles gedaan hebt en nog steeds geen terugbetaling hebt ontvangen, neem dan contact met ons op contact@smiley-winkel.nl

 

Levering:

 De klant is verantwoordelijk voor het betalen van zijn eigen verzendkosten voor het terugsturen van een artikel. Als u een creditnota ontvangt, zal deze voor het door u betaalde bedrag zijn. Als u ons hebt meegedeeld dat u een terugbetaling wilt, krijgt u precies wat u voor het product hebt betaald minus de restocking fee.

Als u een ruiling wilt: afhankelijk van het land van herkomst, kan het 2-7 weken duren voordat u het geruilde artikel ontvangt.

Waarschuwing:

Als u artikelen verzendt met een waarde van meer dan €50, raden wij u ten zeerste aan het product naar ons terug te sturen met een trackingnummer.